1anne2bebe Dün post açmıştım kimse cevap vermedi. Tekrar açıyorum 9-14ocak adet günlerim. Döngüm 27-28 günde bir oluyor. Yumurtlama günü 22 Ocak olarak görünüyor. 24 Ocak ta korunmasız tek seferlik birliktelik oldu. Hamile kalma şansım var mı ?
AyFa1608 1anne2bebe kimse böyle birşeye yorum yapamaz ki. Olur deriz hamie değilsindir üzülürsün. Olmaz deriz hamilesindir hani olmazdı olur bu sefer de. Hamilelik ihtimali her ilişkiden sonra illaki olur. Ama bu kesin hamilesin dedirtmez kimseye. En iyisi adetinin gelmesini bekle adet olmazsan test yapar kan verirsin.
Yenibirii 1anne2bebe yumurtlama gününden sonraki günler gebe kalma ihtimali orta oluyor aslinda. Bat bekle
Armess_loya 1anne2bebe bunun cevabı adet geçince belli olur 🌸nerden bilelim kuzum, inşallah olmuştur demekten başka bir yorum doğru olmaz, Allah gönlüne göre versin 🌸🤲🏻
1anne2bebe AyFa1608 kaza da olmuyor çok dikkatli eşim. O günde ben biraz aklına girdim olsun falan diye bi kereliğine dedi daha yapmam dedi bakalım adete 10 gün var bekliyorum
AyFa1608 1anne2bebe niye istemiyor eşin özel değilse sebebi ? Başka çocuğunuz var mı maddiyat mı maneviyat mı ?
Hamdiyevural 1anne2bebe yumurtlama günü 2 kere ilişki tavsiye ediyorum bn yani 4 saat arayla 2 den sonra tutma ihtimali yüksek oluyor şimdi lincliycekler ama bn oyle yaptim doktorumun tavsiyesi üzerine tütü çok şükür
1anne2bebe AyFa1608 ilki kızım var. Maddiyat değil çok şükür de. Maneviyat olarak. Biraz rahat edelim gezelim tozalım bi 5 yıl sonra olsun diyor. Bende yaşım gençken büyütüp daha sonda çocuklarımla gezip tozmak istiyorum.
1anne2bebe Hamdiyevural eşim istemediği için geri çekilme yapıyor hemen. Dediğim gibi bi kere dedi sadece tutarsa şansımıza artık 😄
Hamdiyevural AyFa1608 bu tavsiyeyi verdim diye linclerler 😅 burda ne olduğu bilinmeyen insanlar var insan yorum yapamıyor