Aleynaaaaa Arkadaşlar merhaba 🖐🏻Ben 17+4 haftalık gebeyim ve iki gün önce verdiğim TSH değerim 0.26 çıktı olması gerekenden baya bir düşük sonuçla karşılaştık. Gebeliğinizde sizde TSH düşüklüğü yaşadınız mı yada ilaç kullandınız mı?
Mervekara5 Aleynaaaaa ben yaşadım canım 0,34 e çıkmıştı dahiliyeye yönlendirdi beni dahiliye doktoru başka değerlerime de bakarak ilaç kullanımını gerekli görmedi hatta hala düşük benim ama ilaç başlamıyor doktorum dahliyeye git detaylı bakarlar zaten