-Seyma Kızlar merhaba 39 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı doktor doğumu tetiklesin diye çatı muayenesi yapalım dedi yaptırdım çatı muayenesi olup doğumunu tetikleyen ya da çatı muayenesi sonrasında hemen doğum yapan var mı?
Bebibebi26- -Seyma 37 de 2cm acilmam vardi canim birazda eve gelince kanamam ve iki gun devam eden lekelenmem oldu ama 39. Haftadayim dogumu tetiklemedi hala gelen giden yok 🤷
Minnieand Bebibebi26- benim de 37+4te 2cmdi. Şu an 39+1 ama hala gelen giden yok 🫣 açılma olduysa da bilmiyoruz işin kötü yanı. Sizin şu an sancınız falan var mı
-Seyma Bebibebi26- bana hiçbir şey demedi açılman var falan diye sadece doğumu tetiklesin diye yapıyoruz dedi suyun sancın gelirse gel çatı muayenesi yaptığımız günün akşamına doğuma gelenler var dedi
Babykalamar Kuzum bazisinda tetikliyor bazisinda tetiklemiyor galiba biraz sans isi burda okuduklarima gore
-Seyma Minnieand sancım yok şimdiye kadar da hiç olmadı canım yalancı sancı falan bana hiçbir şey de demedi açılman falan var diye sadece ultrason da doğum kanalına girmiş dedi
Bebibebi26- -Seyma olsaydı söylerdi doktorun muhakkak canım demekki yokmuş ama benim 2cm açılmayı bile tetiklemediyse korkma yani 🤣
Bebibebi26- -Seyma benide öyle valla canim bugün nst te gine sanci falan cikmadi rahati yerinde kuzucugumun 🤣