Kızlar selam, 8 aylık oldum dün biraz temizlk yaptım ittim çektim snrasında sol tarafımda bi ağrı oldu ayağımın üzerine basamadm oturdm kaldım hareket edemedim. Şimdi de hafiflemiş ağrım ama yine bacağıma vuruyo bebeğim hareketli şükür onda bşey olduğunu düşünmüyorum ama bu sol taraf ağrısı mahvediyo sizce acile mi gideyim kendi doğum doktoruma mı?