Pemberuya Nurturkoglu benimki eğer kız olursa Beril ya da Berin koymayı düşünüyorum anlamları da güzel😊
Bskaymazz Nurturkoglu İlk kızımın ismini Beril koymuştuk. Şuanda da hamileyim buda kız onun adını da Eliz koyacağız :)
Nurella86 Benim de kızım oluyor ilk kızım Ela şimdi de Eliz koymaya karar verdik💕 Melisa ve Leyla ismini de çok beğeniyorum sağlıkla kavuşmanız dileğiyle
Merveofs Aybüke Beren Berra Ebrar Nisa Elif Nisa Ecmel Gökçe Gülce Hafsa Hifa Bükre/Bukre Benim şöyle bir listem vardı gebelikte. Biz de Belinay Şifa koyduk 😊