Nazlihamis ilk 6 ay su bile onerilmez bebek icin, kusuruma bakmayin doktorluguna bir lafim yok ama yanlis bir yaklasim oldugunu dusunuyorum direk mama onermenin hele de tecrubesiz bir anneye. Eger sutunuz gelirse mama filan vermeyin bebeginize. Doktorlar maalesef ilac mumessilleriyle gorusup isin ticari boyutunda da var olabiliyorlar. Mama pazarlayan nestle gibi kuruluslar ayni ilac mumessilleri gibi calisir. Cevrenizde daha guvendiginiz tanidiginiz doktor varsa ona sorun veya arastirmaya girisin. Mesela cocugunu dogru besle adinda bir kitap var onu edinin.