feyzatanis34 Sabahları sanki midemde bi ağırlık var. Bişe yesem boğazıma diziliyor gibi.. sanki kusacak gibiyim😢 benim gibi olan var mı
Herseyguzelolsun7 feyzatanis34 ben de o haftalarda öyleydim iştahsızlık vardı aynı zamanda bir şey yediğimde sanki boğazım daralmış da diziliyor aşağı inemiyor gibi bir his vardı. Geçti zamanla
Elif0111 feyzatanis34 ilk aylarda olur. Zaten bebek ilk üç ay sizden beslenmiyor. Bence hiç kilo almamaya çalış ilk aylarda yoksa sonrasında çok alırsın
Babykalamar feyzatanis34 ah kuzum ilk 4 ay istahsizliktan 3 kilo vermistim. Hic kusmadim dogru duzgun midemde bulanmadi ama corba disinda bise icmek yemek icimden gelmiyodu bile. Ilk aylarda olabiliyor korkma. Doktorum ilk 3 ay yediklerinden beslenmiyor zaten rahat ol demisti. Simdi 35 haftaligim inanilmaz istahi aciliyor insanin🤣🤣 hatta bebis 1 hafta onde boy kilo olarak o yuzden icinizi ferah tutun. Doktorunuza soyleyin gerekli vitaminleri yazsin duzelir 4. Aydan sonra
Busece06 Bende 8. Haftanın içindeyim aynı durumdayım kuzum dert etme daha dün doktorumla görüştüm yetemediğini düşünme sakın o eeğolardan şu an besleniyo dedi yağsız şeyler ye mesela ben bugün patates salatası yapıcam tuzlu limonlu 🤓
feyzatanis34 Elif0111 ben minyon bi insanım ve 45 kiloyum zaten🤣 bende kilo almak istiyorum tam tersi🤭
kahvesever__ feyzatanis34 bilki ilk oğlumda da öyleydi sonradan açılmıştı şimdi nasıl olur bilmiyorum