Ginger_ Annesininbali43 tam 12. Haftamda gittim ama tam belli olmadı erkek gibi dedi doktor ama biraz daha beklicez bakalım belki sizinki gösterir bizimki takla attığı için pek göremedik 😁
Mzg_15 Annesininbali43 benimki 11+5 de belli olmuştu kuzum büyük ihtimalle erkek dedi 12+3 de gittim kesin erkek dedi
Annesininbali43 Ginger_ ya benim ki de sıçradı resmen. Göstermedi 😅 ama fotoğraf paylaşan tahminde bulunur musunuz
1biranne1 İyi bir doktorsa ve cihazı da iyiyse belki görebilir ama yanılma olabilir bu haftada bence 15 .haftayı bekleyin o zaman net belli olur eğer bebiş gösterirse
Mzg_15 Annesininbali43 ay ne güzel o hareketleri izlemek kadar keyifli bişey yok rabbim isteyen herkese nasip etsin 💙