Byz55 canım türkiyede 23. haftama kadar sadece karından baktılar, Almanya’ya geldim kadın hemen baktı ve bana her 2 haftada bir bakmak zorundayım dedi ona göre normal doğum imkanım var mı va karar verilcek.. acı çekip sezeryana girmenin bir anlamı yok 🙄 türkiyede de sonlara doğru çatı muayanesi yapılıyor diye biliyprım