Deletedmom_1003 yaşadığınız zorluklar her annenin başına gelebilir, bu kötü baktığınız anlamına gelmez.
Amaaaa
3 aylık bebeğe bağırmak sizi istemeseniz de, vicdanen ne kadar rahatsız da olsanız, sizi kötü çok kötü bir anne yapar, şimdiye kadar bir iki defa bağırdıysanız ondan bahsetmiyorum ama bunun farkında olduğunuz halde bir kez daha bağırırsanız doooooğru psikoloğa doooğru. Terapi alacak imkanınız yoksa psikiyatra başvurun devlette en azından sizi rahatlatacak bir ilaç yazsın şu süreçte. Çünkü çok tehlikeli bir şey yapmışsınız, umarım tekrarlamaz fakat bebek için değilse bile kendiniz için de yardım almalısınız zaten. Bağlanma temeli atıldığı, insanın kişiliğinin oluşmasının en önemli süreci olan şu dönemde, en güvendiğiniz insan tarafından bağırılınmak tahmin ettiğinizden çok daha derin duygusal yaralar açar bebeğinizde ve ilerde mutlaka çıkar bu.
Asla yargılamak yadırgamak için söylemiyorum, siz de farkındasınız zaten durumun en azından bu iyi bir şey, yaptığınız şey sizin kötü biri olduğunuz anlamına gelmez, kötü biri olmasanız da kötü bir şey yapmaya sürüklenmişsiniz. geç olmadan önleminizi alın. Önleminizi alın. Önleminizi alın.