Busracetin Sarem adet dongumun 31. Gununde test yaptim ve silik ikicni cizgi cikti hemen ertesinde kan testinde 8.84 cikti ve doktor kimyasal gebelik dedi zaten doktora gitmeden kanamam baslamisti kanama normal adet gibi degisen bir durum yok ben de sizin regliniz basladi mi ki ?
Busracetin Sarem kan tahliline gerek kalmadan adet olmaniz hayirlisi olmus , kan tahlilinden sonra kimyasal oldugunu ogrenmek daha zor , bir takim hayal kirikliklari oluyor 🙄 Insallah önumuzdeki ay guzel baslangiclar olur bizler için 🎀
prl2 Sizde kan ne zaman geldi? Benim hcg 200 lerde , kanamam fln olmadı .. 5. nci haftaya giriyorum yarın bendede olabilir mi şimdilik belirtiler olmasa bile ?
Sarem prl2 kimyasal gebelik mi dedi doktorunuz canım ? Ve benim beta zaten düşüktü 13.45 çıkmıştı. Kanamam oldugu gün 4.90 dı.
Yaceemm prl2 valla ilk 300 ile öğrendiler 2 gunde bir bakalım demiş doktor 700 ve 1600 olmuş 2 gün aralıktan sonra ama sonra düşmüş birden. Doktor kimyasal dedi.1 hafta içinde 0 landi değeri. O bundan önce de bi kimyasal geçirmişti o da 60 larda ydi.
Yaceemm prl2 keseyi bebeği görene kadar bekle canım. Arkadaş kan sulandırıcı kullandı sonra öyle hamile kaldı şuan 20.haftasında falan.
prl2 Yaceemm maşAllahh benim doktorumda bana kan sulandırıcı vermişti onun için miymiş demekki bende neden veriyor diyordum
Kmlc Ben adetten 2 gün önce öğrenmiştim gebeliğimi değerim 15 küsurdu. 2 gün sonra 5 e düştü sonra da adet oldum zaten. 2 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 7+1 haftalığım keseyi de gördük sıra kalp atışlarında. Korku hiç bitmiyor kimyasal olma durumunu atlatınca dış gebelik mi diyorsun keseyi gördüysen boş gebelik mi diyorsun. İnanın tadını çıkartamadım hep endişeden. Allah hayırlısını sağlıklısını versin en kısa zamanda isteyen herkese anne olmayı nasip etsin çok zor biliyorum ama beklemekten sabırdan başka çare yok malesef..