Rubyyigit bende olup olmamada kararsızdım doktoruma sordum oda nasıl istersen dedi ama eline bir şey falan batarsa vurul dedi bende ne olur ne olmaz vuruldum 22+3 te. daha önceki haftalarda da vurulanlar var ama ben bilmiyodum. aşının olduğu yerde ağrı var sadece o kadar oda 1 2 güne geçiyo daha çok ağrırsa buz koy parol iç falan dedi