Mhtpflz şöyle tarif edeyim ben 26 haftamda doğum sancısı çektim ilk başta belimden başladı sonra kasıklarıma doğru vurmaya başladı belirli aralıklarla sanki böyle adet olacakmisim da sokulemiyorsun gibi öyle sonra gittikce arttı şiddeti doktor kasılma önleyici ağrı kesici fitil vermişti onu attık o da fayda etmedi şiddeti iyice arttı artık 5dk da bir olmaya başladı ama sancı girdiği an ayaklarımın feri kesiliyordu resmen o derece çömelip kalıyordum kivraniyordum sonra biraz geçip rahatlıyordum 5dk sonra tekrar arabayla hastaneye giderken 2dk ya düştü sancıların şiddeti devlete gittik nst bile baglamadi hafif idrar yolu enfeksiyonu var diyip ağrı kesici iğne yaptı gönderdi beni ama 2 3 gün sonra ozeldeki doktoruma yazdım kanama oldu bı muayene etti doğum sancıların var doğum olacak hastaneye yatırmamız lazım dedi öyle yani şiddeti çok fenaydı anlaşılıyor doğum sancısı falan olunca belki enfeksiyonun olabilir o da çok sancı yaparmış canım zaten doktor randevun varmış o söyler ne olduğunu inşallah önemli bir durum değildir canım 🙏🏻🤍