Arvenprenses-1 17 haftaligim ve dört gündür karnmda ve göğsümde kaşıntı oluyor ya. Benim gibi olup sebebini bilen var mı veya önerisi olan ?
Senemsu Arvenprenses-1 canım çatlak oluşmaya başlıyor kaşıntılar ondan.Çatlak kremin varsa sür yoksa doğal yağlardan falan faydalan
M2k2_i-2 Karnınız artık yırtılmaya başlıyordur ondandır kaşınması da çünkü bana denilen oydu ama göğüs ucu için bende hala çözüm bulamadım ve benim göğsüm çok kötü ağrıyor da