Bende en bu salı kontrole gittim ve 2 hafta önden gidiyor senin kız dedi doktor
Ama hiç bi sorun görmüyorum herşey iyi dedi
İri yapılı bebek takip edecez dedi
Ayrıca şeker yüklemesi yaptırmadı
Sadece açlık tokluk şekere bakıldı sonuçlar gayet iyi dedi