Meceeee bebişinizin kilosu biraz fazla gibi ama her bebek aynı olacak diye birşey yok. 28+6 da gittim 1300 kg’dı. Sizin haftanızda okadar olmayız ama doktorum normal, gayet iyi dedi o yüzden ille kilosu çok olsun demiyoruz. Ha kilosu fazla olsaydı da üzülmezdim, her insanın kilosu aynı olmadığı gibi bebekler de aynı şekilde. Üzülmeyin,. sağlıcakla kucağınıza alın inşallah ☺️