Merhaha nasip olursa 38+6 da doğumum olacak .
Göğüslerim hala küçük geliyor gibi gözüme 75 takıyordum normalde bazen göğsümdem sarı lekeler geliyor atlette görüyorım geşen de kahvaltı yaparken sağ göğsümden bişi gelmiş ve ıslanmış sütüm olmuş mudur sütüm olmayacak diye endişeleniyorum ben gibi olanlar var mıdır acaba ?