Merhaba kızlar ben 35 gün önce 31+2 de sezeryan doğum yaptım. Çocuğum 20 gün yoğunbakımda kaldı o zaman hep sütümü sağdım biriktirdim buldukta çok şükür sütümde çok güzel geliyordu. Kızım çıktı eve geldi sütüm daha da arttı artık tişörtüm sırılsıklam oluyordu. Ben hem emzirmeye hem sağmaya devam ediyordum doktorumda prematüre 15 dakikadan iki gögsünü emzir sonra isterse biberon ver kilo alsın zaten sonrasını kusuyorlar demişti. Ben o şekilde ilerledim sütüm kızım geldikten sonra baya artı üstüne bi de mastit oldum masajlar sıcak sular lahanalar koydum. Hala sağım yapmaya devam ediyorum. Şimdi de bügün hep sütüm 30 40 ml belki 60 nadir geliyor. Çok üzülüyorum sütüm kesiliyor olabilir mi? Bana öyle geldi çünkü 160 lardan 190 lardan 30 40 ml döndü.