İkinci gebeliğim aralarında 10 sene var ilkinde 40+0 ile hiç ağrım sızım olmadan suni sancı ile dogum yaptim bunda 39+0 olduk bundada yalancı kasılmalar harici hiç bisey yok doktor muayenede buda suni ile gelebilir dedi artık umudum kalmadı 41 görcem galiba dogum için 🙂