Kızlar bugun ogleden sonra doktor kontrolum var bugun ıtıbarıyle 38+2 haftalık olduk 2 hafta once muane olduktan sonra doktorum karın cevremin daraldını bebegımın de kılolu oldugu ıcın yerı daraldıkca erken doğma ıhtımalı oldugunu soyledı 2 hafta oldu tık yok bakalım bugun kontrolde ne dıcek cok merak ediyorum karnımın tam orta kısmında toplanma ve Bı şişiklik hıssedıyorum neden ama bılmıyorum yasayan varmı