Merii-1 hep korkuyorum bu durumdan. Sizleri boyle görünce. Tabi rabbim nasip etmistir dicem ama biraz daha tedbirli olunabilir. Yine de büyük konusamam :) ilk gebeligim daha 17 haftaligim.. dogumdan snr en iyi nasil korunurum die düşünüyorum. Sıkma canını. Nasip eden allah rızkını da gönderiyor, kolaylastiriyor. Rabbim isteyip da olmayanlara nasip etsinn.. saglikli gebelikler hepimize.