Merhaba Anneler 11.haftamda detaylı ultrasona yönlendirdi doktor gittim down sendromu dolayısı ile herşeye razı gelerek doktoruma bildirdim bir sorun çıkmadı Cok şükür neyse şuan 19 haftadayim doktor renkli ultrasona girmemi söyledi 2 sefer olarak bu durumu yaşayan beni aydınlatabilir mi acaba ? 2.ci sefer rutin olarak mı