Xxxxx ben de çok araştırdım bu soruyu ama yaptırmakta fayda var eğer şeker tüketmekten çokta kaçınmayan biri iseniz.çünkü şeker yüksek olması ihtimali normal doğumu riske sokar ve doktorunuzda haliyle bu durumdan emin olmak istiyor.Ama şeker tüketmek konusunda çok hassas biri iseniz araştırmaya devam edin.ben pastaları çikolataları rahatlıkla götürdüğüm için doktorumun da bilmeye hakkı var diye düşündüm.şöyle bir faydası da oldu hatta,o aşırı şekerli su yüzünden artık kola gazoz içmek istemiyorum😀