Merhaba sevgili anne adaylarııı❤️
39+2 de gittiğim kontrol gününde kararlaştırıldı doğumum . Çatı muayenem yapıldı ve 5 cm açıklık olduğunu söyledi doktorum. Çok şaşırdım çünkü yalancı sancılar dışında bir sancım asla yoktu . Nst ye bağlanmam gerektiğini söyledi doktorum ve eğer sancım varsa bugün doğuma alacağım seni yoksa yarın sabahtan geleceksin dedi. Bende nst ye gittim eşimle beraber onada kapıda beklemesini her an herşeyin olabileceğini söyledim öyle heyecanlandı ki bu arada 2. Doğumum bu son aya kadar ölesiye korkuyordum dogurmaktan sonra içine bir ferahlık geldi herşey Allah’tan gerçekten . Neyse ben nst ye bağlandım bebek çok haraket etmiyor doğuma hazırlanmış dedi basimda duran ebe sancilarinda çok düzensiz dedi doktorum söylemişti suyun fazla olduğu için doğum başlamıyor eğer nst te sancın çıkarsa suyunu patlatıp doğumu başlatacağız diye öyle deyince ben bir korkmustum ama gözü biraz kara biri olduğum için kendimi motive ettim el mahkum yani ya çıkacak ya çıkacak bu çocuk 😂 Sonra ebe gel seni bir muayene edeyim dedi çatala çıktım oda dedi 5 cm açıklık var diye yatisini veriyorum bugün doguruyorsun üstünü çıkart dedi o doğumda verilen onluklerden verdi soyundum ,giyindim bu arada bana rahimden suni sancı verdi bu ne dedim bişey değil dedi ben suni sancidan korktuğumu söylemiştim , sonra beni sancı odasına aldılar damardan da suni sancı verdiler ebem Zahide abla sağolsun bir dk basimdan ayrılmadı zaten nst ye gittiğimde hep sakalasiyorduk elektrigimiz uymustu . 2 saatlik serüvenim böylece başlamış oldu bu 2 saatin 1 saati sadece sancinin gelmesini bekledik sohbet ettik sakalastik 3 ebe vardi hepsiyle git gel aramız iyiydi zaten beni hiç yalnız bırakmadılar elimi tutup sanciyi benimle beraber goguslediler diyebilirim , özel hastanede doğum yaptım bu arada . Neyse sonra o herşeyin olduğu son bir saat dilimine girdik benim sancılarım geldi açılmam birden 8 cm oldu sancilar fazlalaştı suni sancı asla öyle korkulacak bişey değilmiş her ikisini aynı anda almış biri olarak söylüyorum bunu . Sonra sancılar artık dayanılmaz hale geldi beni ayaga kaldırdılar gezdik sancı odasinda squat yaptık yürüdük ve bir sürü teselli cümlesi duydum ve doğum haneye doğru yurumeye başladık evet dedim sona geldik . Çatala çıktım doktorum geldi hemen ebem tekrar açılmaya baktı ve başlıyoruz dedi . Sadece onların yönlendirmeleri ne uydum doğum yaparken bile konuşuyorduk kulağım hep onlardaydi ve 3-4 ikinmada dünyalar güzeli kızım dünyaya geldi sadece 3 dikişle onuda doktorum rahmin genislemesin diye kestim dedi yani onada gerek yokmuş aslında ilk kızım 3600 doğmuştu 8 saat sancı sonrası doğmuştu bu kızım sağolsun annesini hiç yormadi 1 saat sancıyla 3.460 Gr kilosuyla dünyaya gözlerini açtı . Asla kafanızda kurmayın ikinma evresi bitince bebeğinizi görünce herşeyi unutuyorsunuz . Kızımı giydirdiler benim dikişlerim atıldı beni giydirdiler sonra doğum haneden çıktık ve herkes bizi bekliyordu ebem ilk kızımın doğumunda da bulunduğu için yine burda dogum yapmıştım çünkü büyük kızıma sarıldı önce sen benim elime doğdun diye sonra kardeşini kucağına verdi sonra eşimin kucağına verdi herşey rüya gibiydi 1 saat içinde oldu ve bitti . Şu an kızım 10 günlük yanımda uyuyor bütün çektiğim acıları unuttum . Rabbim size de böyle kolay doğumlar nasip etsin diye dualar ediyorum 😍