Deletedmom_116 Puhu_ishak biz bı kaç gün daha buyuguz ama sizinkinin yarışı falan yokuz sanırım maşallah🥺💙
Fuhen Fundaaaaa 😂😂çok iyi mutlu oldum oğlum eşimin doğum gününde doğmuştu 38+3 de onların doğum gününe denk geliyor oğlumu ayarlamamıştım ama kızımı ayarlayacağım 3 de aynı gün olsun 😂😂😂😂😂😂
Fundaaaaa Fuhen ayy ne güzel 🥹 benimde ilk bebeğimle aynı gün doğum günümüz ayarlamadık zaten normal doğum bekliyorduk ama çok güzel denk geldi 🥹
mucizem___ Ceymisbon ya hamile olupta bu kadar şık bakımlı güzel olan kadınlara bayılıyorum gercekten cok şık ve güzelsiniz
annesininkuzusuu_ Ceymisbon kıyafetiniz ne güzelmiş , ikisi ayrı parça mı yoksa tek mi , nereden aldınız acaba
Sevval0308 Ay bu posta bayılıyorum😂😂biz henüz 16 haftalık minnacigiz inşaallah fotograf atacağımız günler de gelir 😍🥰
Puhu_ishak Deletedmom_116 benim 14. Haftada başladı çıkmaya sanırım iç karnım dar henüz 1 kilo aldım oysaki 🤭
Sevval0308 Gizem53 maasallah barekallah 16 haftada ne kadar belirginlesmis :) 16+3 um kendi göbeğim halen 😂çok az bı büyüme var
Gizem53 Nurkcy belki hiç çıkmaz belkide yarın çıkar 😆😆 benim ilk gebeligim de 6 7 aya kadar hiç karnim yoktu bunda 2 3 ayda çıktı 😆😆😆
Gizem53 Sevval0308 ikinci gebeligim işte ilk oglumda böyle değildim bu haftada 🙄🙄🙄 teşekkür ediyorum 😘
Avokadoluhayat seyda53 ayyy diğer arkadaşların fotoları da hepsi birbirinden güzel harika ama bu fotoğrafların en tatlısı olabilir 🤭🐾