kahvesever__ melekkalp227 normal canım hamileyken ilk oğlumda bende öyleydim hele son aylarda 3 dk bir tuvalete gidiyordum
Evelina95 melekkalp227 Bende gece yarısı kalkıp gidiyorum çok sinir bozucu 33 hafta gündüzleri psikolojik olarak sık sık gidiyorum bazen düşünmemeye tutmaya çalışıyorum yanlış belki 🫣🫣🫣
melekkalp227 kahvesever__ ay evet ya bide bugün sağ tarafımda ara ara batma oluyor sizde de oluyor mu