Kız Ümraniye devlette doğum mu yapılır 🤣 bir kere insana insan gibi davranmıyorlar. Geçen gece acile gittim bir doktor vardı odadan çıkan herkes la havle çekiyor. En son doktor bana da çattı takıldım doktora gözlerimi alamıyorum sinirden vs vs… Dibimdeki bir hastane ama acil dışında asla gitmem, doğum da yapmam. Beykoz devlet hastanesine Yasin Avşar’a gidiyorum. Bir devlet hastanesi ve doktoru ancak bu kadar iyi olabilir ❤️ 2 doğum yaptım orda, 3. 15 gün sonra.