Kızlar upğun bir grip geçirdim . Sağ bademciğim şiş ve leke oluşmuştu doktor bu ilacı verdi bebeğe Bir zararı yok sürede geçmez dedi ( emziriyorum ve 12+3 günlük hamileyim)
İlk ilacı salı akşam aldım.
Çarşamba sabahı midem bir değişikti ilaca yormadım aslında belki yediğim birşeydendir de bilmiyorum. Tüm gün böyle devam etti hatta bir ara tansiyonum düştü gibi oldu hemen babam yiyecek birşeyler hazırladı.
Akşamda ay ı şekilde hemen birşeyler yedim.
- Hapımı aldım bir süre sonra uyuyamadım. Mide ve sırt ağrısı, şimdi ise istifra etmekten içim dışıma çıktı boğazımd bir ilaç tadı yakıyor.
Acaba ilaçtan mı yediğim birşeyden mi anlayamıyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Sabah doktora gideceğim ama içim içimi yiyor