Mnvrenes ya zaten nişan gelince ağrı olmuyo diyorlar benimde ilk hamileliğim bilemiyorum ki tecrübem yok, ama haftanız ileri inşalalh doğumdur , bi arayın doktorunuzu en doğru yönlendirmeyi o yapacaktır ama araştırmalarıma göre bence doğum çünkü bebeklerin %80 i 37/38/39 da geliyormuş 40 tamamlayan daha küçük bir kesimmiş, hadi bakalım hayırlısı