ElifYelkovan Sevgili anne adayları 23. Haftadayım detaylı ultrasona gittim bugün perinatoloji uzmanı bebeğimde bağısak parlaklığı gördüğünü söyledi ve 2li 3lü 4 lü testi yaptırmadığım için de bayağı azarladı. Fetal DNA ya da amniyosentez yaptırmamı söyledi. Çıktığımda bebeğimde zaten ne olduğunu bile bilmediğim bişey olduğuna mı üzüleyim dr un azarlamasına mı ağlıyım bilemedim. Detaylı ultrasonda sonucu böyle çıkanlar benimle paylaşabilirler mi?
Seval75 ElifYelkovan Ben diğer testleri yaptırdım da ne oldu sanki bağırsak parlaklığı hakkında bilgim yok ama banada beyinde sıvı birikimi var dediler kalıtsal hastalıklardan dolayı olabilir vs hemen down sendromlu olabilir engelli olabilir vs. Bende dedim ben down sendromu için test bosunami yaptırdım o zaman diyor doğruluk oranı az az ise niye yaptırıyoruz ki anlamiyorum hemde adüşük riskli çıkmıştı değerleri çok iyiydi banada hemen sıvı alalım vs dedi ben istemedim sağ sol beyinde 10.1 ve 9.4 tü biri 9.3 diğeri 8.6ya geriledi 2 haftada inşallah gerilemeyede devam eder bu detaylıda ikili üçlü teste herkese olumsuz konuşuyorlar hamileliği zehir ediyorlar ve genel olarak sağlıklı bebekler doğuyor duadan başka elimizden ne gelir Allah’ın izniyle sağ salim kavuşuruz yavrularımıza içini ferah tut stres yapma
Sahnedekimadam ElifYelkovan 12.hafta ayrıntılıda bağırsak parlaklığı göründü.. bağırsakta kanama olmuş ama normal karşılıyoruz zararı yok dedi.. bende sorgulamadım pek :/
sorybaby ElifYelkovan bende detaylıda öğrenmiştim bagirsakta parlaklık olduğunu 28. Haftada genelde geçiyor dedi doktor kaç saat ağladım o doktor yüzünden boşu boşuna doktorumu değiştirdim bana hicbirseyin olmadığını söyledi o bisey değil dedi şuan 27+1 iz canım hiç takma kafana inşallah çok çok sağlıklı olacaktır bebişlerimiz ♥️♥️
haniferesko Banada doktorum karaciğerinde parlaklık gördüğünü söyledi. Bağırsakta olabilir ama büyük ihtimalle karaciğer dedi. Kalsiyum fazlalığıda olabilirmiş, detaylıya gir iyice bakılsın dendi bekliyorum detaylıyı🤷🏼♀️