17papatya adet bitikten sonra ben sabah 11 de yapıyordum. Adetinin ilk gününden itibaren 9. Günde yapmaya başlayabilirsin. T çizgisi c çizgisi ile eşit yada t çizgisi daha koyu olduğunda demeyebilirsin. Aynı markanın testi ile hamile kaldım ben de gerçekten çok iyi 💓