Ben de 12 haftalık hamileyim Farenjit öksürük vardı antibiyotik kullandım ama nerdeyse 10 gündür öksürüğüm geçmiyor 10 gündür resmen uyuyamıyorum yapmadığım şey kalmadı ama bir türlü geçmiyor ıhlamur içtim ayva çayı içtim dut çayı içtim tereyağ pekmez denedim zencefil bal limon denedim ama yok geçmiyor