Defneaden Kızlar cuma günü sezeryan olacağım ve grip oldum ameliyata alırlarmı yada ne kullansam toparlanırım
Gamzeyegin Defneaden Defneaden ah hemen gecmiyoki doktoruna danis bunları yazarken bende şuan öksürüyorum
Basak000 Defneaden nasılsınız durumunuzu merak ettim doğum yaptınız mı 🙂 grip olmuştunuz sezaryen öncesi bi sıkıntı oldu mu
Defneaden Basak000 benimde hamileliğim boyunca hiç bir hastalık geçirmedim son 1gün kala grip oldum 😒
Basak000 Defneaden bende bi kaç gün önce burada postları okurken aklıma geldi. İnşallah öyle birşey yaşamam diyordum umarım korktuğum başıma gelmez.