aaslim 10 haftalık hamileyim eşimle 7 günlük tur gezisi yapmak istiyoruz, yorucu olacak. Gebelikten dolayı içim çok da rahat değil, sakıncalı mı sizce?
FeyzaBkn aaslim Benim daha önce bir düşüğüm olduğu için doktorum ilk 3 ay seyahati yasaklamıştı yolculukta sarsıntıdan dolayı kanama alanı oluşabilir diye ama siz doktorunuza danışın benimki kişisel olabilir
Babykalamar aaslim 7 gun dag tas bayir yurumiceksiniz neden bisey olsun. Keyfini cikarin bence aksam otelde dinlenirsiniz guzel guzel.
aaslim Esraliiii bal, turlar yorucu oluyor ya otobüsle şehirden şehire şehirde gezinti vs. Ama yorumlara göre içim rahat edecek sanırım
sedaa_aa aaslim doktorunuza danışın o tehlikeli bir şey olur mu durumunuza göre karar verir. Ben 33 haftalıkken 5günlüğüne Çanakkale Balıkesir vs bir tura çıkmıştık. Kusmalarım da devam ediyordu ama gayet keyifli geçmişti