CansuCansu4 Kızlar 20 dakika oldu bebek karnımda toplandı çok gergin şuan karnım çikolata falan yedim ama hareket yok sizce acile gitmeli miyim 37+3 şuan
Akdeniz0134 CansuCansu4 acele etme canm yalancı sancıdır dk tut sancı düzenli geliyorsa git aöa sadece bi yerde toplanıyorsa normaldir