edaaltun o kadar umutlanmıştım ki sizin yazınızı görünce … sizin ki beyin gelişimini tamamladıktan sonra olmuş ve hemen doğuma alınmış anladığım kadarıyla … bana da hep dedikleri senin bebeğinin ki çok küçük başlamış kafası su dolmaya ve su çok fazla … bi an bile sağ tarafında güç kaybı yaşadıysa bizim ki 3 ayda ne hale gelir bilmiyorum … sizin adınıza sevindim evladınız o küçücük şeyi de hemen atlatacak eminim … ama benim evladım ne halde bilmiyorum …