Merhaba, ben 6 haftalık hamileyim.İlk gebeliğim. Daha önce yaşamadığım bir süreçten geçeceğim için çok endişeliyim.benim yıllardır hamilelik, doğum korkum var. Eşimle benim ailelerimiz şehir dışında. Bulunduğumuz şehirde yanlızız.Destek alabileceğim, süreci beraber götürebileceğim kimsem yok.Biliyorum bir çoğunuza saçma geliyor bunlar ama hissettiklerim bunlar önüne geçemiyorum. Bana yardımcı olur musunuz tecrübeli hamileler 🙏🏻