Boncukveannsi bende sezaryen oldum ama korkulacak bir şey değil. Belden aşağısını uyuşturuyorlar sadece. Zaten tek olmayacaksınız başınızda sizinle ilgilenen birisi olacak
Ben ameliyattayken doktorumla sohbet ediyordum öyle sohbete dalmışım bi baktım kızımın ağlama sesini duydum gözyaşlarım sel oldu o anda. Yanağıma koydular minnak elini saçıma attı çok güzel bir histi acı felan kalmadı zaten o an hiç acı hissedilmiyor. Rabbim nasip ederse ikinci bebeğimde o şekilde olacak.
Bol bol dua edin korkmayın da her şey çok güzel olacak yavrunuza kavuşacaksınız onu düşünün. Şimdiden çok geçmiş olsun ❤️🙏🏻
( devlet hastanesinde doğum yaptım çok güzel ilgilendiler çok memnun kaldım )