Kızlar cuma günü sabah 8 de sezeryana alınıcam gerçekten o kadar çok korkuyorum ki anlatamam, hiç mutluluk heyecan yok neden böyle oldum anlamıyorum her an dokunsalar ağlıycak gibiyim hiç sezeryan sonrasından falan korkum yok onları sanki bir şekil hal ederim ama ameliyat anından çok korkuyorum 😢 biraz fikir verin nasıl kendimi rahatlatabilirim bir an önce gelip geçsin o ameliyat anı.