Sorun etme. Sana boş gebelik dese dahi alttan bakmasını iste. Bana boş gebelik dedi. Ertesi gün başka dr gittim kalp atışlarını duydum. 2. Hafta tekrar merak edip gittiğinimde yine boş gebelik kürtaj yapacağız dedi. Yine boş derse sana ya alttan baktır ya başka doktora git. Yok yere yaşayan bebeğe kürtaj yapacaktı. O zamanlar 6+1 falandı. Şu an 9+0. Yeni doktorum bana geç döllenme diyip adet tarihimi 1 hafta öteleyerek takip yapıyoruz.