Tugce92 Aaa dogumdan önce kullanıldıgını bilmiyodum. Ben cocuk emerken kullanıyodum. Ne yararı var gebelikte kullanmanın?
KayraKuzusu Tugce92 Yara oluşumunu engelliyormuş doğumdan önce kullanımı öneriyolar bende 15 haftalık hamileyim tam bilmediğimden sormak istedim
Bmsbl Bugün sağlık ocagındaki hemşire 38. Haftadan itibaren kullanmamı tavsiye etti. Daha öncesinde göğüs uçlarını uyarmak erken doğuma sebep oluyormuş en sağlıklısı o zaman dedi