Lenass8 Merhaba arkadaşlar 24 haftalık gebeyim 2-3 gündür bebeğin hareketleri azaldı ve çok hissetmiyorum bunun sebebi nedir sizce veya bir sorun olsa annede belirti olurdu değil mi ?
Hilal3425 Lenass8 bu haftalarda düzenli hissetmeniz beklenmez zaten 2-3 gün bile hissetmediğiniz olabilir
Zeynayzey Lenass8 25 haftalığım gecen hafta bendede oldu aynısı daha öncesinde çok güzel hissediyodum
Hilal3425 Lenass8 benimde öyle oldu bnde korkmuştum sizin gibi doktora gittim o söyledi bu haftalarda normal diye 30 lu haftalardan sonra hareket düzeni önemli kendinizi strese sokmayın diye söylüyorum doktora gidin ultrasonda kıpır kıpır görülür inşallah 🤲