Karpuzcilek2 Mummmyyy bende doktoruna sordum bu asılar toplatıldı fln okuyunca kafam karıstı streıl ortamlarda yapıyoruz dogumları içinde şüphe varsa yaptrma dedi.Ama tetanz Allah korusun olumcul bi hastalık da dedi .Ikı doz degılde tek doz olmayı dşnyrm