cileklipastasever Umran3428 size gore kendi normaliniz nedir acaba onunla kiyaslardiniz.benim 10/6 oldugunda basim donuyor hissediyorum hemen dustugunu.11/7 de iyiyim mesela
Tusami Umran3428 başından beri tansiyonum öyle, 9-5 , 10-6 en yükseği. 27.haftadayım ben, doktoruma söyledim tansiyon yüksekse problem var düşük tansiyondan bişey olmaz, düşerse su iç susuz kalma ve yat uzan dedi. Hamileliğin başından beri böyleyim🤷🏻♀️
Mervecimmmm Umran3428 benim hep 10-5 10-6 çıkar normal diyor doktor. Hamilelik öncesinde 12-7 falan olurdu
Umran3428 nadrun ilk defa oynadı hep normal çıkardı 12 ye 8 hiç şaşmazdı ama rahatladım yorumları görünce teşekkürler
Umran3428 cileklipastasever normalde hep 12 ye 8 yada en fazla 11e 8 olurdu nu akşam kendimi iyi hissetmedim ilk ölçtüğümde 13e 8 çıktı uzandım biraz sonra tekrar ölçtüm 10 a 5 çıktı baş dönmem yok çok şükür ilk defa oynadığı için normalmi acaba diye düşündüm.