Kizlar bugün 31+0 oldum sanırım dün gece bebek döndü gece 4 buçukta belimin kasigimin aşağımin ağrısına uyandım ayaklarım felan agridi ki nasıl 1 saat kadar sürdü sonra ağrı azaldı sabahdan beride alt bölgede ağrı var kasikla beraber ara ara artıyo sonra azaliyo bu durum için doktorumu aramama gerek var mi acaba serkilajliyim ama herşeyim gayet yolunda dikişten sonra sorun yaşamadım hic