Yagmur10 29. Haftadan beri suyum fazla 30. Haftadan beri de erken doğum riski vardı hem su fazlalığından hemde nst de sancı çıkmıştı. Çok şükür yarın 37 haftalık oluyoruz. Benim gebelik şekerim çıktı ama sürekli kontrol ettim 25. Haftadan beri hep normal devam ediyor. Bebeğin kilosu da önde felan değil anlamadım suyu neden fazla. Sadece su fazlalığı normal doğumda bebeğin kanala girmesini engelliyormuş yani su fazla olduğu için bebek kanala inemeyip sürekli hareket halinde oluyormuş. Ben sezeryan olacağım inşallah 10 şubata gün verdi o zamana kadar bekleriz inşallah 🌸