.Doguma giderken yaniniza sevdiginiz bir esansiyel kokulu yag almak o an icin psikolojik olarak iyi geliyormus kizlar ebeler oneriyor migde bulantisina iyi geliyormus
.her doktorun lama yapmadigini soylediler tercih meselesi. Rahatlatmak amaciyla dusa sokuyorlarmis hazirlik asamasinda ve duzenli olarak nst ve vajinal tuse ile kontrol ediyorlarmis
.epidural ikinmayi etkilediginden doguma yakin ilacon etkisini azalttiklarini soylediler yani aslinda agrisiz bir dogum yok ☹️
.rezene cayi hem sizi hemde sutunuzle bebege gececginden rahatlik sagliyormus oneriyorlar
.reflu yataginda bebegi yan yatirmayi onerdiler
.mastit olmamak icin 2 saatte bir emzirme onerdiler
.hastahane cantasinda biberon mama gereksizmis gerektigi taktirdi hastahane bunu kasikla sagliyormus
.ve bir diger konu suan hastahnelerde bebek asilarinda ve ilaclarinda sikinti var mis sayili olarak geliyormus ☹️
.pelvik kaslarinda agrinin normal oldugunu bunu pilates topiyla rahatlatabilicegimizi gosterdiler.
.eger karninizin ozellikle ust bolgesinde zaman zaman sislik sertlik hissediyorsaniz buda vucudun doguma hazirlanis suresiymis🩶