Parleur Mrb kizlar. Dun gece disim kirildi cokuzuldum. Normalde dis bakimimi yaptiran biriyim. Hergunde fircalarim. Sanirim hamilelikten oldu ben oyle dusunuyorum. Disciye gidicem insallah mudahale ederler bilmiyorum bakiyorlarmi hamileyken. Daha once boyle biseyle karsilasan oldumu acaba 17 haftalik hamileyim.
Oznurboluzun Parleur benimde yapılan dişim kırıldı ama doktora gitmedim bir şey yapmazlar diye galiba yanlış yapıyorum belkide yapılacak bir şeyler vardır arkadaşım dis için gittiğinde hamilelere özel iğne varmış öyle söylemişti siz bi gözükun isterseniz😊
Aminem Parleur Canım benimde kırıldı arka dislerimden hemde dolguluydu nasil olduysa kenardan kırılmış. Kan ilacı kullanıyorum oda disleri curutuyormus mesela galiba ondan oldu benimde
Aminem Parleur dişçi yapilmaz dedi beklemen lazim dedi. 30 +2 olduk bu arada. Ama kendi doktorunda yapabilirsin dedi. Ama yaptirmiycam ben
Selim_Alparslan Parleur bende 15. Haftada dişimi çektirdim canım 2. Trimester döneminde müdahale yapılıyor . İhmal edersen benim gibi Apse Enfeksiyon olup dişini kaybedebilirsin . Ve profesör doktora görün .
Parleur Askinda bende disciye gidicem cunku tamamen hepsi kirilmadi buyuk bi parcasi ve yemek yerken bisey olur diye korkuyorum. Bi sansimi deniyim bende insallah tedavi ederler.
Tosbik Parleur benimde tam 17-18.haftamda en arka dişim kırılmıştı snra acayip ağrımaya basladi. Dişçiye gttik geçici dolguyla kapatti oyle rahatladim. Suan 35haftalik hamileyim dogumdan snra diş yapimina baslcaz. Cok gecmis olsun
Muezzarabiaertyudf Parleur bebek kalsiyum ihtiyacını anne besinin den yeteri kadar almadığı zaman ne yazıkkı dişlerden gidiyor canım benimde 2dişim yandan gitti bol yoğurt sür yumurta peynir tüket daha fazla gitmesin