irmmoom açıkcası ben ordan memnun kalmadım çünkü arap hastaları cok fazla ve onlars öncelik veriliyor bir keresinde 2 saat bekledim 5 sıradaydım ama arapları öne almakdan bizleri cok beklettiler ve ücretimi alıp geri döndüm ve bende hemşireyim araplarda cok hastalık oluyor hepatit b c hıv gibi şahsen tercihiniz olmamalı