Merve2119 Dr una mutlaka danış,15 haftalık gebeyim.Gebeligin başında benimde lekelenmem oldu
Dr normal demişti ama sonucunda 11 gün hastanede yattım düşük riski ile karşı karşıyayım şuan.Agri falan eşlik ediyor ise onuda bildir.Uzan ve bol bol istirahat et